دیالیز بهترین راه برای درمان نارسایی کلیه است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیالیز یک درمان های نجات بخش برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. اگر دیالیز کلیوی بهترین راه برای درمان نارسایی کلیه است، هیچ کس حاضر به انجام آن است. با این حال، واقعیت این است که هیچ کس می خواهد برای شروع دیالیز، اگر آنها هنوز هم انتخاب های دیگری داشته باشد.

دیالیز برای نارسایی کلیه

دیالیز یک روش تصفیه خون با استفاده از یک ماشین ویژه برای حذف مایع بیش از حد، مواد مضر، و نمک از خون بیماران است. دیالیز می تواند کمک به حفظ بیماران با طول عمر نارسایی کلیه و بیماران دیالیزی به طور متوسط ​​امید به زندگی است که معمولا بیش از 5 سال است. با این حال، بیشتر بیماران احساس بیماری و یا بیمار پس از هفته اول به دلیل زندگی روزمره محدود شده است. حتی بدتر، دیالیز طولانی مدت می تواند برخی از عوارض جدی مانند زندگی بیمار را تهدید شود.

بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی یک گزینه درمانی بهتر

بله خوش شانس. در حال حاضر، چندین درمان های جایگزین استفاده شده است به جای دیالیز و پزشکان کمک به بیماران برای انتخاب یک معامله بهتر با وضعیت بیماری خود را. اگر می خواهید بدانید که چه بعدی در لیست برای شما مناسب است، شما می توانید یک گزارش آزمون به بیماری kidney-support@hotmail.com ارسال، بنابراین شما می توانید حرفه ای برای کمک به nephrologists دعوت می کنند.

1 میکرو چینی Osmotherapy پزشکی: در این روش درمانی توصیه می شود در زمانی که بیمار هنوز خروجی ادرار و سطح عملکرد کلیوی دارند باقی می ماند بالاتر از 5٪ با پر کردن جریان خون به اندازه کافی و تغذیه اکسیژن برای سلول های ذاتی کلیه و افزایش این سلولها از خود شفا، این درمان در واقع می تواند کمک به بهبود سطح بیمار از عملکرد کلیه و جلوگیری از دیالیز.

2 آلودگی پاک کردن درمان خون: اولین مرحله از این درمان است به پاک کردن خون از بیماران بارها و بارها به طوری که گردش طبیعی خون می تواند بازسازی سلول های دچار اختلال کلیوی حمایت می کند. بنابراین برخی از داروهای چینی به اثرات کلیه تغذیه مورد نیاز است.

3 بنیادی سلول درمانی: قابل استفاده در زمانی که عملکرد کلیه در بیماران کمتر از 5٪ است، چرا که سلول های بنیادی می تواند به سلول های جدید کلیوی را دارند و جایگزین سلول های آسیب دیده کلیه. این را می توان به دست آورد برای ساخت ساختار و جلوگیری از موفقیت دیالیز کلیه است.

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1565.html





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، دیالیز، درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: